Pages

Tuesday 11 December 2012

Handphone Baruku : Galaxy Note 2 N7100










Aku  beli fon nie pada 1/11/2012 seminggu selepas phone nie dilancarkan di Malaysia...aku beli phone nie pun sebab aku minat dengan kelancaran os dia disamping camera 8MP, screen besar, S pen dan processor dia yang gempak....benda yang paling utama sekali aku tukar phone adalah disebabkan sound phone lama aku kurang kuat... aku pakai Htc Evo3d dulu...sound dia menghampakan....






HTC Evo 3D nie memang gempak dari segi Camera 3D dia n HTC sens yang ada...tapi bagi aku apa yang penting sound dia kuat....tu yang aku jual phone nie

sebab apa aku suka note??? nie antara sebab2nya

  • battery tahan lama - x suka charge
  • camera 8MP - gambar dia cantik wo~
  • sound kuat - aku jenis yang suka tinggal phone merata2 dalam rumah...so senang nak dengar n cari...
  • screen besar - suka surf internet, tengok youtube
apa yang aku x suka sal Note 2 nie...
  •  besar sangat...letak dalam poket jeans aku phone nie penuh dalam poket sampai nak terkeluar....
  • terlalu besar - susah nak guna satu tangan
all in all Note 2 terbaik...aku suka~....setakat ni ar...hahhahaha

No comments:

Post a Comment