Pages

Saturday 9 March 2013

My New E-CIG : Lava Tube V2
































gambar yang kat atas ni lebih kurang dua bulan lepas masa Lava Tube aku baru sampai....aku snap picture banyak2 sebab nk letak kat sini ar....sekarang baru ada masa sikit nk letak n comment on product ni....

Brand : Lava Tube V2
Battery : 18650mah (2pcs)
Harga : RM170

anti shock, virable voltage, sebijik battery boleh tahan satu hari untuk orang yang havy vapor...

selepas aku pakai 2 bulan, colour crome pada Lava Tube ni tertanggal....biasalah kalau crome memang akan jadi macam tu....dia akan tinggal base code colour hitam....so aku decide balut Lava Tube aku dengan carbon fiber sticker yang aku beli dekat jalan pasar....murah beb...satu meter RM5 sahaja...nak balut ni sikit je nak pakai...so lebih banyak sticker ni....aku dah x tau nk buat apa dengan sticker ni sekarang...
















3 comments:

  1. salam bro, boleh tanya camne skill utk ukur untuk lekat karbon fiber tu? utk skrin ngan button...

    young june saya pun dah tertanggal kaler dia hehe, cadang nak cover ngan karbon fiber gak

    ReplyDelete
  2. mula2 ukur dulu banyak mana sticker yg nak digunakan....apa yang aku buat aku ukur secara direct dekat body e-cig tu...pastikan panjang sticker lebih....baru potong

    untuk button n screen tu lak...aku just wrap dulu dengan sticker...pastu aku tekan hujung@bucu screen n button tu dengan kuku pastu aku toreh dengan pisau cutter....potong cikit2 untuk pastikan balutan n potongan dekat button n screen tu nampak kemas...

    tq~

    ReplyDelete