Pages

Friday 28 December 2012

Barang Sudah Sampai.......From UK : Foam Lance Ebay UK - Bosch Fittings







 


Akhirnya barang yang aku nak dah sampai juga (dah lama sampai...bulan 11.2012)....benda alah nie nama dia foam lance...kalau nak beli benda nie dekat Malaysia jangan harap la ada...mimpi je ar...foam lance nie bertujuan untuk menghasilkan buih2 yang banyak semasa anda membasuh kereta...Foam Lance nie hendaklah dipasangkan  ke Preasure Washer gun...memandangkan aku dah ada Preasure Washer Bosch so jadinya kenalah beli untuk Bosch punya fitting...fitting dia banyak jenis contohnya untuk Karcher 'K' series,Karcher HD/HDS, Kew/Alto, Bosch, Lavor, M22.


(Fittings yang boleh dipilih mengikut Brand Preasure Washer anda)

(Bosch Aquatak 100)


 Memandangkan abang aku belajar dekat UK...aku suruh dia deal dengan orang tu melalui ebay uk lepas barang tu sampai dekat tangan abang aku...dia pos barang tu ke Malaysia...kepada sesiapa yang tertanya2 nak beli dekat mana tu boleh lah click disini....kalau suruh dia poskan kosnya mahal...tu la pasalnya aku suruh abang aku yang poskan balik ke Malaysia lagi murah...

Sebab apa aku beli Foam lance ni sebab kalau koraang pun ada Bosch Aquatak 100 nie korang akan tau macam mana shitnya foam yang dihasilkan daripada foam lance yang disertakan sekali masa pembelian...hasil yang aku dapat daripada foam lance yang baru nie jauh lebih baik berlipat kali ganda daripada yang asal.....baru lah best nak basuh kereta....




 (nie contoh daripada penjual Foam Lance ebay yang aku sertakan dekat atas)



(sekadar contoh : Nie apa yang jadi dekat aku kalau pakai Bosch foam lance)

*hasil ketebalan buih bergantung kepada campuran air dengan sabun dalam botol foam lance (guna air suam untuk hasil lebih baik)

*lebih tebal buih lebih likat sabun (bukan macam air dalam video ke dua)

5 comments:

  1. Saya nk cari foam lance ni tapi payah nak dapat. Boleh tolong oderkan tak?

    ReplyDelete
  2. sorry bro x boleh la.....abang saya dah balik Malaysia...saya rasa ada baiknya bro try order melalui sini http://carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=447007...

    ReplyDelete
  3. https://www.facebook.com/littlemountainbrand/?hc_ref=NEWSFEED&fref=nf

    Foam Lance available here

    ReplyDelete
  4. https://www.lazada.com.my/catalog/?q=Snow%20Foam%20Lance
    Foam Lance

    ReplyDelete
  5. kenapa x tukar orifice 1.1mm je..kan murah nak mampos

    ReplyDelete