Pages

Friday 29 March 2013

DCT Tank Dual Coil 6ml







Tank Baru aku....

Nama : DCT Tank Dual Coil
Kandungan : 6ml
Warna : Smockey Black
Harga : RM32


Bagi aku tank ni paling terbaik la setakat ni....sebelum ni aku pernah pakai vivi nova 3.5ml...
dari segi rasa e-liquid memang terbaik lah....rasa dia lagi best la pakai tank ni daripada tank vivi nova...boleh dikatakan score yang aku bagi 10/10 la untuk taste perias e-liquid...


tank ni jugak bagus sebab susah nak kena burn taste....kalau pakai vivi novi asyik kena je burn taste....burn taste ni ialah rasa macam terbakar...ini disebabkan perisa e-liquid x naik sampai ke coil dan coil x dapat meng"vaporise" e-liquid lalu membakar wick...tu yang rasa terbakar je...x de rasa perisa e-liquid...

kalau ditengok dari segi nak refill e-liquid nampak macam agak susah tetapi x de la susah sangat...kalau nak senang pakai bottle yang ada needle tu...bagi aku berbaloi ar walaupun susah sikit nk refill sebab asap dengan rasa yang dihasilkan oleh DCT Tank ni sangat memuaskan hati aku...vivi nova memang la senang nak refill just bukak penutup atas tu je...tapi rasa dengan asap dia kurang "mari" ar....

dari segi leaking pulak DCT Tank ni susah sikit nk leak berbanding Vivi Nova

tatapi DCT Tank ni kalah dengan Vivi Nova dari segi rebuildable....DCT Tank ni kalau dah hangus (perisa dah habis tapi nak isap jugak maka terbakar la span dalam dia)..rasa hangus tu x akan hilang....jawap dia beli atomizer baru la...kalau Vivi Nova pulak...kalau terbakar dia punya wick...korang just ganti dia piunya wick je....

satu je aku nak pesan kalau korang nak beli tank ni...masa korang first time letak perisa...korang kena basahkan span belah dalam 2 ke 4 titik keliling atomizer tu...nak lagi bagus korang sedut macam korang vape tapi pastikan tanpa power tau...supaya perasa tu dapat naik.......aku takut x sempat span tu serap...korang lak excited nk rasa tank baru....pastu terbakar span tu terus spoil korang nyer atomizer...beli baru atomizer la jawapnyer




 
 

5 comments:

  1. Bro... how to contact you?? i nak beli DCT 6ml tank.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya x jual....saya just buat review....kalau nk beli...boleh beli dekat sini
      http://www.ezonecc.com/product/showproduct.php?lang=en&id=131
      saya pn beli dekat website ni...

      Delete
  2. Saya sokong dengan pendapat tuan, saya dah gune vivi nova & DCT dan memang DCT lagi bagus dari vivi. Kalau nak ikutkan lebih RM200 duit saya hangus sebab pakai vivi. Ingat lepas ni nak try rebuildable plak, teringin nak pakai aga-t2, tapi disebabkan saya masih lagi newbie@noob rasa ragu2 plak. Tuan ada pengalaman ke pakai RBA?

    ReplyDelete
  3. oh...saya pn x de pengalaman dengan aga-t2...setakat ni saya x ada beli tank selain dari cartomizer...

    tq.

    ReplyDelete